20 Şubat 2012 Pazartesi

Hayatın anlamı...

Çok bilinen veya hiç bilinmeyen bir hikaye anlatacağım ne zamandır. Aslında ne zamandır yazacağım çok şey var. Kendime yetişemiyorum. Durduğum yerde bir şey yaparken kafamdan da içimdekileri kustuğumu hayal ediyorum. Fazla yük bulantı yapıyor. Ve evet kustum.


Bir zamanlar bir padişah yaşarmış, ülkesinin tüm bilgelerini toplayıp hayatın anlamını soruyormuş ama aldığı cevaplar onu tatmin etmiyormuş. Başka bilge yok mu bu ülkede hülelayn diye gürlerken biri saraya gelmemiş bir bilgeden bahsetmiş. Tiz getirile emri ile adamcağız tiz getirilmiş. Diyalog:


-söyle bakalım bilge adam, senin ülkenin en bilge kişisi olduğun söyleniyor(, ne iş?) bakalım dedikleri kadar bilge bir insan mısın... söyle bana hayatın anlamını, devrik cümle olması gerekmez tabi.
+ yiyip içmek osurup sıçmak
- sen benimle taş... dalga mı geçiyorsun? böyle hayat anlamı mı olur? tiz zindana atıla!
+ bunlardan birini yapamadığınız zaman görürüm sizi... (diyor ve büyü mü ne yapıyor tam hatırlamıyorum)
- tiz tiz!


Adamcağız zindandayken bizim padişah çok afedersiniz kabız oluyor, ne yaparsa yapsın günler boyunca tuvalete çıkamıyor, iştahı kesiliyor, yiyemiyor içemiyor... ve o zaman padişah bilgeye hak veriyor ve zindandan çıkarıyor, ne olur kurtar beni bu durumdan bilge adam (ulu bilge dandol denyus) sen haklıymışsın, hayatın anlamı dediğin gibi yiyip içmek osurup sıçmakmış diyor ve mutlu bir son mu bilemiyorum. 


Aylardır bazı günler yoğun olmak üzere çektiğim mide sıkıntıları ve bu sıkıntıların yarattığı sıkıntılar ve bu sıkıntıların yarattığı sıkıntıların yarattığı sıkıntılar... ben tekrar kusmaya gidiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder