28 Şubat 2012 Salı

geçen seneki 28 Şubat'ın anısına cemaatte alınan önlemler



"her hafta bir grup gizlice cuma namazına gidecek." hala toparlayamadım, yazık lan! sıradan bir müslümanın rahatça yapacağı ibadetleri bile kendilerine zehir etmişler. peki sorarım ne için ha ne için? cuma namazına gizlice gitmek, he mi? kusura bakmayın ama jkfdsjasdhjfgdshjghsjdkhgjksda.
(01.04.2011 02:06)



- hamdi abi şimdi ben gizlice cuma namazına gideceğim
+ peki oğlum
- sonra seninle atatürkçü düşünce derneği lokalinde birer kahve içeceğiz
+ peki
- hanımın başını da açtım, haberiniz ola
+ aferin
- ama şu çöp tenekelerinden içki şişesi toplamak zorunlu mu abi? çok gücüme gidiyor :/
+ imamın hizmetine ibadet etmek için yapacaksın ahmet, başka şansın yok, çok dikkat çekiyorsun, geçende de yol ortasında ettehıyatü okumuşsun, bi daha olmasın böyle şeyler
- tutamadım kendimi abi, müslümanlığımı rahatça yaşamak istiyorum abi! isyanım var abi!
+ sen allahın kutlu kulu imam efendiye karşı mı çıkıyorsun ha?
- yok abi, estağfurullah ama böyle gizli kapaklı namaza gitmek, haram içki şişeleri toplamak, gündüz vakti bir hayırlı işler bile diyememek koyuyor be abi! geçen kurban bayramı'nda da halimiz vaktimiz yerinde olduğu halde kurban kesmediğimiz için konu komşu ayıpladı heb
+ ama sen kestin, biz biliyoruz ahmet, içini ferah tut, hem halin vaktin nasıl bu kadar iyi? altı üstü bir devlet memurusun, neye borçlu olduğunu biliyorsun , değil mi?
- varlığım imamın ordusunun varlığına armağan olsun ağbi, allah sizden razı olsun
+ amin, hadi çaktırmadan git namazına şimdi
- piki
(01.04.2011 02:18)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder