2 Mart 2012 Cuma

nat nat nat çokonat!



Çocukluğumun en sevdiğim gofretlerindendi Çokonat. Hatta hala en sevdiğim. Bugün markette en iyi reklamlara sahip ürünler aklıma geldi, biri Tamek, diğeri de Çokonat. Kuşkusuz yıllar boyu beyinlere kazınması ile en güçlü reklama sahip çikolata/gofret türü Çokonat. Üstelik bu işin pazarını ülkeye sağlayan Ülker'in ürünü olmasına rağmen içinde glikoz şurubu yok. 


İçinde glikoz şurubu olmaması benim için bir artı, çünkü sağlığım için artık içinde glikoz şurubu olan ürünleri almıyorum ve yemiyorum. En başta midem isyan ediyor zaten. Bir ürünün içinde glikoz şurubu olup olmadığını test etmek için beni kullanabilirsiniz, o derece. 


Peki bu hem ucuz, hem doğal şekerden, hem nefis gofreti görünce ne yapıyoruz? Ben söyleyeyim, deliye dönüyoruz. Bu akşam coşup aldığım iki adet 5'li paketi de bitirdikten iki saat sonra midem ağzımın payını verdi. Kendimden utandım, çocuk da değilim ama söz konusu olan Çokonat :/


Çokonat! You drive me nuts!  


(para istemez, copyright mopyright bana ait)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder