13 Haziran 2012 Çarşamba

İş Bankası'nın muhteşem kuryesi

Akut enfeksiyon geçirdiğim şu günde fazla enerjim olmasa da bunu yazmadan geçemeyeceğim. Banka kartımın süresi bu ay sonunda doluyor, her an yeni bir kart gelmesi olasılığı beklemediğim bir şey değil ama beklediğim bu da değil.


Üstelik gaita testi için tam konsantre olmuşken dışarıdan, inşaat tarafından birinin burada Lali Berte diye biri var mı diye bağırdığını duyuyorum, öyle bir bağırıyor ki, bir de üzerine inşaat işçilerine 'abi bi sigara atsana oradan!' diye sesleniyor, üstelik şatomuzun diğer kapısından girmeyi başarıp ev sahibini de ayaklandırmış... Sigara, benim adımı deli sikmiş gibi çığıran biri, ateşlerde yanan ben ve cinnet, o an sanki çok yakındık.


Ulan mal! Adresteki yere gelip niye yan inşaata bağırarak adımı defalarca anons ediyorsun... Apartmana sorsana, alacaklı gibi abuk subuk... Bir de paşamın kalemi bitmiş, benden de kalem istedi. Normalde elbet kalem de isteyebilir ama o yavşakça girişinden sonra dua etsin ateşim vardı ve bitkindim. Verdim uyduruk bir kalem, gitti. 


Elbette İş Bankası bundan direkt olarak sorumlu değil, dolaylı olarak sorumlu. Seçtiği kurye firması da elemanlarından sorumlu. Ortada çok ciddi bir sorun var.


Ben defalarca eve kart geldi, böyle rezalet, böyle yavşaklık, otlakçılık görmedim. Adımı anons ediyor defalarca, inşaata soruyor, inşaat işçisi ile kart sahibinin ne alakası olabilir ve adımı soyadımı niye bilsinler? Beraber çalıştığın şirketten  sorumlusun İş Bankası ve bunu twitter'a da yazdım zaten. Detayını buradan okursunuz artık. 


https://twitter.com/deliberte/status/212546501296144385


 lütfen banka kartı gönderen kuryelerinizin düzgün insanlarla çalışmasını sağlayın, yandaki inşaata adımı soruyor, kalem istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder