31 Mart 2012 Cumartesi

türk kızlarının duştayken düşündükleri

- yıl 2011 yahu! yıl 2011 ve ben hala suyun aniden soğuması ve sonra tekrar ısınması esnasında vücut ısımın zorunlu değişmesine maruz kalıyorum! yıl 2011, hala çözüm bulamadı mı bu ipneler, merkezi sistem de değil, kombiden olamaz, hmm diğerleri ile su ortak, milletin su harcamadığı saatleri bulmak lazım da gecenin ikisi be adam! nesini kullanıyosunuz? yatın uyuyun lan! bu saatte de mi sulu işler peşindesiniz! zaten şu saçları ıslatması bir dert, taraması açması bir başka dert. bunlar bana yapılmış bir komplo! hatta bir yerde beni izleyen bir kamera yoksa ne olayım, hatta izleyen şunu diyordur: aha dondu yine salak! aç aç aç yavrum sıcak suyu, dakkasına kalmadan yanmazsan neyim! ahahah şimdi de yanıyo mal ahahah aç soğuk suyu da don hohoho, kaç kaç suyun altından buz buz... hehehhe ay nassı da eğleniyorum... yarım saatte alacağı duştan en az bir saatte çıkamıyor suyun sıcaklığının makul bir hale gelmesini beklerken... mıhohahahha yine donarak çıktı salak puhohahaha zaten kedileri de üşüşür başına mav mav, onlara selam çakıcam derken ikinciye bir donar, kötüyüm ben kötüyüm muhohahahaha! 


işte bunlardan kalan kısımda aklınızın hayalinizin almayacağı bazı şeyler düşünüyor olabilirler, mevzu tamamen suyun sıcaklığı ile ilgili...


-şimdi mahmut olsaydı sarılırdı/x bana üşümezdim böhühühüh (bu da bonus) 


                                                                                                                                                  (06.11.2011)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder