28 Ocak 2012 Cumartesi

ergenlikte giyilen iğrenç giysiler

vatkalı gömlek giyen bir ben miydim? bir de artık büyüyorsun, bunlar 80'lerin vatkası değil, estetik, omuzların da şahane durdu diye yemişlerdi beni. yaş: 13!(sonra söktüydüm vatkaları) ailemi buradan kınıyorum! yahu küçücük çocuğu az daha altın günü kadını kılığına sokmanın ne alemi var allasen!

aa bir de mor kadife etek ceket takımım vardı. çok da özenerek istediydim ama ince kadife yerine kalın kadifeden dikilince hiç istediğim gibi olmadıydı ve ceketi yine vatkalıydı! yine de ben mor aşkı ile içine alınan beyaz cici kız gömleği(çünkü vatkadan dolayı tişört uymuyordu) ve altına giyilen beyaz mus çorap üzeri minik pembeli desenli böyle.... yazamayacağım...

yüzümün yarısını kaplayan gözlüklerimden hiç bahsetmiyorum bile. bir de bulduğumuz en iyisi oydu. şimdiki gibi değildi modeller.

bir de çok sevdiğim bir tişörtüm vardı. müthiş bir renk. yavruağzına çalan süper bir turuncu. gelin görün ki üzerinde altın yaldızlı ve tam meme kısmına denk gelecek şekilde kocaman puntolarla "elle" yazıyor. neden? çünkü tişört bana özel belçika'dan gelmiş ve amcamlar yani yabancı da değil hediye eden. renge de bayılmışım. birisi laf atarsa döverim düsturuyla giymiştim severek. elle markasıydı.

 (31.07.2010 04:49 ~ 05:06)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder