1 Ocak 2012 Pazar

Freddie Mercury

 çok sevdiğiniz birisine bazen yazamazsınız, yüz defa yazıp kağıdı buruşturup atarsınız, işte bu duygularla, ona olan hayranlığımı, ince ruhuna duyduğum sevgimi nasıl anlatacağımı bilemediğim için tek kelime yazamamışım hakkında. halbuki yaşım daha 11, başka bir dünyanın kapılarını açmıştı bana freddie, in my defense'in sözlerini ne kullanırsanız kullanın çıkmayacak şekilde odamın kapısına yazmıştımiyi de bir fırça yemiştim.
bunca yıl geçti ölümünün üzerinden, ne freddie'nin üzerinde tutabileceğim bir sesle karşılaştım, ne de beni queen kadar etkileyen bir müzik grubu ile.

şimdi ise biricik aşkım freddie'nin ardından ölümsüz ruhuna şarkılar söylüyorum, i am the great pretender, pretending i'm doing well, my need is such, i pretend too much, i'm lonely but noone can tell, oh yes i'm the great pretender, drifting in a world of my own, i play the game but to my real shame, you've left me to dream all alone....

too real is this feeling of make believe
too real when i feel my heart can't conceal

oh yes i'm the great pretender
just laughing and gay like a clown
i seem to be what i'm not you see
i'm wearing my heart like a crown
pretending that you're still around

too real when i feel what my heart can't conceal

oh yes i'm the great pretender
just laughing and gay like a clown
i seem to be what i'm not you see
i'm wearing my heart like a crown
pretending that you're
pretending that you're still around...

we still love you, freddie

I still love you
(24.11.2009 00:44)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder