1 Ocak 2012 Pazar

hatırladıkça iç burkan yılbaşı anıları

 1995 evde ölüm sessizliği, hastalık soğukluğu, buhran. babam mutlu olsun diye babamla son rakı içişimiz...

2011 bacağı kırılmış bir sokak kedisini ameliyat ettirmiştik, almaya gittim, dönerken yolum uzundu, istiklal'e uğradım, kediyle. yapı kredi yayınlarına girdim ve en yakın arkadaşım olacağını o dönem bilmediğim, kedinin masrafını karşılayan arkadaşıma hediye aldım, kitapları inceledim, kediyle. annem sürekli üşüdüğünden bahsediyordu, yün içlikleri çok eskimişti, boşver diyordu, gittim ona da bir yün içlik ya da don diyelim, ondan ve eldiven aldım, parmakları açık olanlardan çünkü bir şey tutamıyorum diye eldiven takmıyordu ve elleri çatlıyordu, yine kediyle. elimde paketler ve kedi eve döndüm. annem hem şaşırdı, hem kızdı, hem sevindi, kediyle. eldivenleri takmam makmam boşuna almışsın dedi ama sonra önce ben aldığım için, sonra çok rahatmış bunlar diyerek giydi. ya da beni kandırdı, bilemiyorum. yemek yedik, oturduk, saat geldi, annem her zamanki gibi iyi seneler dileklerini dile getirdi. bu sondu.

(31.10.2011 01:00)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder