17 Aralık 2011 Cumartesi

Ahkam Bürosu

Yıllar boyunca en büyük arzum bir ahkam bürosu açmak oldu. Bunun tek nedeni de Derya Sayın'ın bir karikatürü. Aradım mamafih bulamadım. Zaten çok iyi bir internet araştırmacısı değilim, en azından şimdilik. Bulur bulmaz ya da buldurulur buldurulmaz hayatımın akışını etkileyen, ulvi amacım konusunda beni aydınlatan o karikatürü buranın baş tacı yapacağım. 


Bir çizimi lafla anlatmak her zaman eksik kalır. Eksik kalacağını bile bile anlatmaya girişince de sonuç hüsran olur. Bir yandan bir şey dürter, bir yandan sükut altındır. 


Bile bile yazıyorum şimdi: Saçı sakalı birbirine karışmış bir orta yaşlı adam kallavi bir masanın arkasında oturuyor, yazıhane tabir edilen bir yer. Tabelada kocaman "AHKAM" yazıyor, camında da "Her konuda ahkam kesilir" yazılı bir kağıda. Birisi gelip adama bir çizim gösteriyor. Adam konuşma balonunda "Bu ne böyle? Grafikerlik diye bir meslek var, gidin bunu bir grafikere çizdirin. Para istemez," diyor. 


İşte ben de vakti ile Ekşi Sözlük'te kestiğim ahkamları ve bundan böyle keseceğim ahkamları bundan böyle burada yayınlayacağım. Para istemez.


deliberte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder