20 Aralık 2011 Salı

Eczane diyalogları

** - hoşgeldiniz
+ merhaba, adrenalin alacaktım
- adrenalin mi???
+ evet, adrenalin, var mı?
- ne için kullanacaksınız adrenalini?
+ (gecenin bu vakti gitmişim tabiy) hayatımda yeterince heyecan yok, biraz heyecan olsun istiyorum
- ??
+ kanı durdurmak için
- nasıl yani? durun esas eczacıyı (adı neyse) çağırayım, esas eczacı adrenalin soruyorlar, var mı?
-- adrenalin? neden istiyorsunuz adrenalini?
+ (içten gelen ses)(başa sardık) (götüme sokucam) kanı durdurmak için
-- ?
+ hastamın trombositleri düşük kanaması var
-- haa ee ııı tüh yok bizde
+ (iç ses) (yanlış yerlerde heyecan arıyorum zaten)                                
 (27.04.2011 01:39)






** + pek iyi görünmüyorsunuz
- evet, 21 saattir bir şey yemediğimi fark ettim, sonra yedim ama hala toparlayamadım (çılgın baş ağrısı için şişli etfal'de yenen iğne de işe yaramamış henüz)
+ rejim yapmanın daha kolay yolları var
- huh? ??!! iyi de ben rejim yapmıyorum ki, farkında değildim, farkına varınca yedim...
+ ben de onu diyorum işte, bu arada sağ patiniz (insan) nasıl?
-  (sağ patinin telefonda düştüğü öğrenilmiş)(artı hamile kalmaya çalışıyordu olmadı) o düşmüş
+ nasıl yahu? çocuk mu düşmüş?
- çocuk zaten düştü, regl olmuş da üzerine bir de duvardan düşmüş
+ ??!! nasıl yahu?
- ben de şimdi yanına onu sormaya gidiyorum!
+ gidince beni arayın, ben de konuşayım.
- peki

- sağ pati, al telefonu bakem
+ hayır hayır of peki evet, aloğ
++ bık bık vık vık niye dikkat etmiyorsunuz, bizi korkutuyorsunuz vs vs vs
+ berte de kızıp duruyor başımda zaten, geldiğinden beri sürekli söylüyor
++ e haklı olur mu bık bık

+(zılgıtı yedim, bari tüyeyim düşünceleri ile) peki peki oldu görüşmek üzere...

biraz çılgın bir eczacımız var evet.                                                       (19.07.2011 23:48)




**ben kafa bi milyon gezen biri olduğumdan eczacımız ilaç bitiyorsa arar, bitmesine yakın haber verir vs... pırtık'tan haberi var mıydı yok muydu bilmiyorum, telefonla arıyor:

- merhaba ben şeyi soracaktım, dikişleri aldınız mı? (pırtık diyafram fıtığı nedeni ile ameliyat oldu, dün de dikişlerini aldık -yavru kedi-)
+ evet, dün aldık, iki veteriner, bir kardiyolog bir de ben(bu arada şaşkınım nereden haberi var diye, kediden haberdar olduğunu bile bilmiyorum)
- aa tamam, ben haberlerde izledim de ondan bir arayayım deidm
+ pırtık haberlere mi çıkmış? (ve ne izlediğini merak etmiş durumdayım)
- ahahahha yok yok ben şey izledim, neyse sizin şu şu ilacınız da bugün itibarı ile bitmiş..
+ çok üzüldüm :/
- ne yapalım hayat bu

.... Pırtık amma şanslı bir kediymiş yalnız, herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor onun için. eczacımın ne izlediğini halen merak ediyorum...

(18.10.2011 20:20)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder