30 Aralık 2011 Cuma

karakalem

Biraz da güzel şeylerden bahsedelim mesela, kitaplardan.


Karakalem sözlükten tanıştığım Ceren'in ilk kitabı, malesef kitabevine gidip kokusunu içimize çekip alamıyoruz şimdilik. Sadece idefix'te var. 


Kendime not olsun diye buraya yazıyorum, kitap minik minik öykülerden oluşuyor, Ceren biri hariç öyküleri okuyup görüş bildirmemi bekliyor. Birini de ben etkilenir üzülürüm diye istemiyor, halbuki ben insanların üzüleceğimi düşündüğü pek çok şeyden etkilenmiyorum, hatta yüzeysel buluyorum, kitaptan hariç bir yorum bu, televizyonda annesi yeni ölmüş bir kızın annesinin gösterildiği sahne, beni zerre etkilememişti, çok enteresan ama Behzat Ç.'de Tekin'i toprağa verirlerkenki sahne de hüngür hüngür ağlatmıştı. İnsana nerede neyin dokunacağı hiç belli olmuyor. Her şey detaylardan dokunuyor insana.


Bu kitapta bana, sana, ona ne dokunacak bilmiyorum. Edinip okuyunca paylaşırım. Hatta okuyan olursa paylaşsa ne güzel olur, ilk kitabı, çok merak ediyor, içi içini yiyor, söylemese de biliyorum.


http://www.idefix.com/kitap/karakalem-gulsel-ceren-gunes/tanim.asp?sid=KDV3YAWGP4GRD1R9D5GN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder