20 Aralık 2011 Salı

Yanlış numara diyalogları

 bu diyaloğun kahramanları ben deliberte ve osman diye birisidir evet ama olaylar şöyle gelişir. paintball için taşa oturma soğuk çeker'i beklerken bir telefon gelir, taşa oturma soğuk çeker'in numarası taşa oturma diye kayıtlıdır. tam araba gelmek üzereyken telefon çalar, isim değil numara görünür ve olaylar gelişir:

d - alo
o - alo, beni aramışsınız
d - taşa oturma mı? (zamanlama nedeni ile turkcell'in bir güzelliği gibi düşündüm numaranın gözükmesini, ne bileyim)
o - siz kimi aramıştınız?
d - ben taşa oturma'yı aramıştım.
o - kimi aradınız?
d - taşa oturma'yı aradım ben, taşa oturma sen misin?
o - ben osman, osman (taşa oturma'nın adı bilinmediği için hala o olduğunu düşünüyorum çünkü kimseyi aramadım başka)
d - taşa oturma ile görüşüyorum ama değil mi?
o - ben osman'ım, siz kimi aramıştınız? (isyan etti ama yanlış numara aradınız diye beni o aradı, kaşındı yani)
d - taşa oturma'yı aramıştım ben, taşa oturma soğuk çeker.
o - ????
d - neyse yanlış oldu sanırım, iyi günler (çat)

(diyalog aslında daha uzun, çözümsüz bir sarmalda kayboluyoruz falan ama kısa kesmek iyidir.)

hemen arkasından taşa oturma aradı, ben araca yaklaşıp hanginiz osman diye sordum. anlam veremediler haliyle, sonra baktım arama kayıtlarına, meğer osman beni aradınız diye beni yanlış arayan kişiymiş. bu da böyle bir anımdır.

akabinde taşa oturma soğuk çeker hevipeyra'yı arayıp konuşmanın sonunda nickin neydi diye sorunca aithra'nın hayallerindeki gibi kapatmıştı o ayrı.
- abi, nick neydi?
- taşa oturma soğuk çeker (çat)

kedith: bugün osman köstebek yana yakıla beni aramış, ulaşamayınca bana mesaj çekmiş. entry'nizi okudum çok rencide oldum diye, entry'mi silmemi rica etmiş. ama misiniz'i bitişik yazmış, o nedenle silme ricasını reddediyorum.
(28.06.2009 23:59 ~ 01.07.2009 23:13)

Meğer Osman taşa'nın kankasıymış ve cevapsız çağrılarını Osman'a yönlendirip yaptığını unutmuş, sonra Osman da ona bahsedince böyle böyle manyağın teki aradı diye, o zaman taşa benim deli olmadığımı, gerçekten Osman adındaki arkadaşı ile konuştuğumu anlamış. İşletelim demişler, karşılıklı işlediğimizi görünce taşa gerçeği açıkladı. Sonra yazılı olarak öpüşüp barıştık. Bu cep telefonuydu, bir de ev telefonu var:

 gecenin bu saatinde ev telefonumdan banu hanımı, olmadı ayşegül hanımı isteyecek kadar kendilerini kaybetmiş birtakım diyaloglar. şen kasap mı, hede hödö ajans mı diye arayan çok oldu ama mamalık ilk kez başıma geliyor. şen kasap en azından şendi, birinden bıkıp çocuk getiriyo dana soteleri bile demiştim...
(03.04.2011 03:05)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder