20 Aralık 2011 Salı

Memelere verilen anlamsız değer

Kronolojik sıra ile taşımıyorum, sıraya bu başlık geldi, okuyalım.


şimdi uzun uzun yazardım da vaktim yok. kısaca sevişmeden anlamayıp cinsellik profesörü kesilenlerin zırvası. kardeşim, sor bir bakalım sevgiline, o sutyeni açmadığın, memesini öpüp okşamadığın zaman kendisini nasıl hissediyor. ben sana diyeyim, sik gibi. ya da şişme bebek gibi. sen kendini bir dildo, bir vibratör gibi hissettiğinde seks esnasında ne hissediyorsan aynısı. sevgililerin sana söylememişlerse belki kırılganlıklarından, belki naifliklerinden, belki de senin onları tatmin edemediğini yüzüne vurmak istemediklerinden. yahu titfuck diye deliren yüzlerce insan anlamsız yere mi değer veriyor? titfuck resort hotel bile ekim ayında açılıp hizmet vermeye başlamışken senin bu yaptığın nedir? senin hoşuna gitmiyorsa gitmesin ama partnerine değer veriyorsan o memelere hak ettikleri değeri vereceksin arkadaşım. yoksa boynuzların veya kıçına yediğin tekmenin izi çin seddi'nden sonra uzaydan görülen ikinci iz olur. önce git ilkokuldan başla cinsellik öğren sonra ahkam kes. aklını başına devşir. kerevit boyunla ıstakozluk taslama.

sevgili memesine değer verilmeyen, geçiş bölgesi olarak görülen birbirinden güzel kızlarımız, kadınlarımız, sevgiliniz gereken değeri vermiyor mu? bana gelin, ben hak ettiği değeri verir sizi de uçururum. (oeh)

kedith: eklemeden de edemedim, memenin değerini çocuk emzirme ve nesli devam ettirmeden ibaret sananlardan o kadar tiksiniyorum ki, o kadar olur yani.

(25.02.2011 13:27 ~ 13:42)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder