19 Aralık 2011 Pazartesi

Kendim hakkında ne demişim? deliberte ne demek?

+ sözlük yazarlarının nicklerinin okunuşlarına da yazdım. yazıldığı gibi okunuyor. biraz önce Dali adlı ressamdan geldiğine dair bir izlenim de geldi. tam oldu. nickimi farklı farklı bölenler var, deli-be-rte diye bölen bile oldu. rahat 300, yazı ile üç yüz kişiye, sözlü 30, yazı ile otuz kişiye nickimin anlamını açıklayıp buraya yazmaya üşeniyordum hep. kısmet bugüneymiş.

Lali Berte'ye Mektuplar kitabını okumuş ve Lali Berte'yi bilen tek kelam konuşmuşluğumuz olmayan talentless jerk en özet ve doğru entry'yi yazmış nickim hakkında. bu kitabı okumuş olanlar nickin bu yönünü şıp diye anlıyor zaten. bir de eğer ben "deli" "berte" olarak anılmak isteseydim nicki iki parçalı alırdım, değil mi? nickimi mutlaka kısaltmak istiyorsanız berte deyin. size göre "deli" olabilirim, nickim de böyle başlıyor olabilir ama bu hiçkimseye bana deli deme veya "nerede sıyırdın"(bunu soran bir densiz oldu) diye sorma hakkını getirmez. burada deli cevat gibi delirmem bekleniyorsa boşuna bekleniyor.

şimdi nickin bir yanı akıllı dört yanı deli olabilir, olmayabilir de. lali berte'mi, canım prensesimi "lali berte deli berte deli lali deli lali" diye sevmem ve deli berte'nin bana kızımı hatırlatması, ki bu nicki aldığımda hayattaydı, bir yana; bitişik yazıyor olmamın bir nedeni daha var. çoğu kişi fransızca la liberte'yi de liberte sanma yanılgısına düşüyor. liberte'nin artikeli la'dır. de liberte'nin ise ingilizce liberte's yani liberte'nin, liberte'ye dair gibi bir anlamı var.
anlam bitti mi? bitmedi, o zaman da "de liberte" diye alırdım. bir yandan basa gelen de- ekinin bozum anlamı da var, deformasyon, dekonstrüksiyon gibi. deliberte özgürlüğün bittiği yer belki de. özgürlüğün bittiği yer de özgürlüğe dair değil mi zaten?

işte tüm bunları aynı yerde eritmek adına aldım bu nicki. mutlaka kısaltacaksanız tercihim berte'dir vesselam. 

(11.02.2010 17:45)
+ eve otoklav makinesi alacağı günler yakındır bunun, ben söyleyeyim de. 
(28.02.2010 13:36)
+ iki dakika arkasını dönmesine gelmiyor, hemen yok pazar arabası ile bilgisayar kasası taşımış da, süper manevra yapmış da, kasayı kolumun altında taşıyıp sakatlansa mıydım? altı tekerlekli herhangi bir şeyde götürsem farklı mı olurdu? bavul, bisiklet vs. pratik zekamı ve saniyesinde çözüm üretmemi neden ön plana çıkarmıyorsunuz da bık bık! stefano'yu başkasına yar eder miyim? 

of, internetsiz hayat ne rahattı yahu! çekilecek dert değil buralar. (25.03.2010 19:30)

+ internetsiz hayat ne rahat derken başkasının interneti ona, onun interneti başkasına bağlanmış, sene 2010 telekom... sene 2010. (27.03.2010 11:25)
+  kedi ebesi resmen. (29.03.2010 15:37)
nickimin toplam adaletsizlik diye çevrildiği şu kutlu 1 nisan gününde bir de padawanlık süresini geçip dj oldum ki şaka derlerse ertesi gün şaşırmam.

nickim toplam adaletsizlik kardeşi, ve ilk aldığım mesaj da 1 nisan şakası değil sanki. 
(01.04.2010 00:43 ~ 00:44)

kendimle hep sevişmek istedim ama hiç söyleyemedim. (01.04.2010 01:34) (komik bir dalgaydı)

aynı anda iki erkeği birden idare eden biri, coffee and cigarettes. (iki isimli biri ile olunca threesome yaptığını sanmak gibi oldu ahah)                                                                      (06.04.2010 03:47)

nisan ayından nefret ediyor. boşuna dememiş T S Eliot ve Enis Batur 'nisan, the cruellest month' diye. her sene bir sevgilimi alıyor benden, geçen sene 24'ünde kızımı, bu sene tam da 23'ünde çocuk sevgilimi, engin'imi...                                                    (23.04.2010 14:06)

kedi gözü iltihap tespit ve temizlik uzmanı. sizin göremediğinizi o görür ve temizler.                          (20.05.2010 20:31) (aslında kedili kısımlar big cat's diary'yi ilgilendiriyor ama neyse)

+ (öncesine gerek yok) I am unique, ok? (29.06.2010 21:06 ~ 30.06.2010 04:42)

+ aaa bugün mü doğmuşum ben? bir yaşıma daha girdim! (07.07.2010 01:27)
arkası yarın...(zaten heyecanlı da değildi, niye okudunuz ki buraya kadar?)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder