31 Aralık 2011 Cumartesi

çok çirkin hareketler bunlar

Çok güzel hareketler bunlar adlı programı oldum olası sevmedim ama bu kadar da nefret ettiğimi hatırlamıyorum. 


Fragmanı izleyelim:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gGrS2L2dTIY


Kadınlar, genç kızlar, yılbaşında dışarı çıkmayın taciz edilirsiniz, oturun evlerinizde adlı bu çalışma ne kadar aydınlık, ne kadar toplumu ileri götüren bir çalışma, değil mi?  Kadınların özgürlüğü zaten birçok platformda kısıtlanmak isteniyor ya da kısıtlanıyor. Bir darbe de bu programdan gelmiş, çok fazla seveni olması nedeni ile de daha da tehlikeli hale geliyor. Bu insanlar bile "kadın" konusunu bu şekilde işleyeceklerse kapatsınlar dükkanı, bıraksınlar bu işi, sen sağ ben selamet. En azından kısıtlı çevrede yaparlar bu özgürlük ve eşitlik karşıtı propagandayı. Hayır bebeğim, evde oturmayacağım, ister sokak partisinde, ister arkadaşlarımla dışarıda bir mekanda çılgınlar gibi eğleneceğim çünkü ben de insanım. Senin gibi, onun gibi.


Uzun lafın kısası sokakları da istiyoruz, geceleri de!


Son olarak hakkında yazılmış bir yazıyı okuyalım:


"bkm mutfak tarafından taciz edildim!

bugüne kadar oynanan, bkm mutfak ekibi tarafından yazılmış neredeyse tüm skeçlerde karşılaştığımız kadına ve kadınlığa yönelik aşağılayıcı tavır “çok güzel hareketler bunlar 2012 yılbaşı özel” fragmanıyla beraber tahammül sınırımızı aşmıştır. ekibin espri anlayışı, cinsiyetçi şakalar ve kadı...na yönelik şiddetten ibarettir. böylesine hassas bir konuda gösterilen yaklaşım, yazılan skeçler çözüm üretmek yerine tacizi güldürü ögesi haline getirip meşrulaştırmaktadır. tacizin ayyuka çıktığı bu günlerde tacizcilerin deşifre edilmesinden yanayız! reyting uğruna kadın üzerinden yapılan bu primler, ekibin derbeder olmaması adına(!), son bulmalıdır.

bkm mutfak ekibi tüm kadınlardan özür dilemelidir!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder