21 Aralık 2011 Çarşamba

Panik ataktan nasıl kurtuldum? -palavra palavra palavra-

 bu kitap sayesinde "tüm panik ataklılar" adına beyanlar verildiğini görüyoruz. "'yaşadıkları olumsuzluklar bittikten sonra, tam düzlüğe çıktıklarında panik atakların başladığını' söylüyorlar. bende de öyle olmuştu. psikolojik, ruhsal bir tükenişin işareti bu..."" bir kere ben bu grubun içinde olmadığıma göre keşke yazar genelleme yapmasaymış, kesinlikle katılmıyorum. panik ataklılar kurban falan da değil, neden böyle görmüş kendisini anlayamadım. sonuçta panik atak tek başına ve durduk yerde gelen bir illet değil. keşke böyle beylik laflar etmek yerine kendisinin nasıl baş ettiğini yazsaymış ki kurtulmanın mümkün olduğunu sanmıyorum. 11 senedir bu hastalık bende de var ve durulduğu ve şiddetlendiği dönemler oldu. atak geçirmediğim uzun süreçlerde asla ben kurtuldum deme cüretini kendimde görmedim. elbette bu 11 sene bana epey deneyim kattı ve ben de ne zamandır panik atakla nasıl baş ettiğimi paylaşmayı düşünüyordum ki uygun başlık ararken bunu gördüm, yöntemlerimi bugün yazmaya başlayacağım ben de, böylece birilerine beylik laflar etmeden tıbbi yönünü göstererek bir faydam dokunur belki. hatta bugün britanya'nın kedisi olduğum için how to cope with panic attack yazasım da var, yok değil.
(28.01.2010 17:10)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder