21 Aralık 2011 Çarşamba

Kanser 2

 bu konuda şimdiye kadar bir şey yazmamış olmam bu konuya dair söyleyecek bir şeyim olmadığının göstergesi değil. düşününce, şimdi düşündüm, hayatımın üçte birini bu hastalıkla mücadele ederek geçirmişim. böyle söyleyince korkutucu gelebilir belki, erken yaşta başladım evet. erken yaşta başlamak zorunda kaldım.

yine de kuru bir yazı olmasın istedim. bir yerden başlamam lazım ama nereden ben de bilmiyorum. kayboldum. mesela enoant uktem durur kenarda hala, ilk verdiğimde hiçbir fikrim yoktu, şimdi biliyorum, yararlarını da bilyorum, kemoterapi esnasında kullanılabilecek tek destek ürünü olduğunu da, belki ondan başlamamın zamanı gelmiştir de geçiyordur. belki benim de diyetim budur.

ayrıca özellikle ilik nakli tedavisi ile yazmak istediğim bir sürü şey var. bir yandan da kimse yazdıklarımdan yararlanma ihtiyacı duymasın istiyorum. neredeyse dört senedir yazacağım o kadar çok şey var ki, o kadar olur yani.                                                        (04.03.2011 12:27)



ne melun bir hastalıkmış, kendisi değil tedavisi öldürüyor insanı... dün oda arkadaşımız teyze annemin neyi olduğunu sordu, ben kanser deyince kadın ağlamaya başladı ve ailesinden kanserin aldıklarını saymaya başladı. liste epey uzundu.                                   (27.05.2011 14:50)


 bugün ikinciye yenilgiye uğrattı beni bu melun hastalık. sinirim bozuldu bak şimdi. yenilecek kadın mıydı annem...
(20.06.2011 17:44)
aslında bu kanser hakkındaki ilk yazı, diğeri sonra ama ne fark eder... giden gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder