20 Aralık 2011 Salı

Sazlı sözlü black metal

Gergin bir gün mü geçirdiniz? Sevdiklerinizden uzakta mısınız? O zaman bu videoyu mutlaka izleyin.


Annem yanımda uyurken hastaneden yazdığım bir yazı, olacaklardan habersiz, hala inatçı bir berte.
İlk anneme ilik nakli yapılmak üzereyken izlemiştim. Benim için yeri ayrı. Stres topu gibi.


yıllar geçti ben hala gülerim buna. bak şimdi sazlı sözlü eğlenceli ak parti reklamı çağrıştırdı da izledim, yine güldüm yine güldüm. hangi bir sahneyi saysam? senin için dostum dedim'deki maniac butcher vokalistinin kol hareketini mi, yine sana geri geldim'deki kapıyı açıp gelişini mi, diğer elemanın sonlara doğru air banding yapmasını mı, darkthrone'un verandayı süpürmesindeki ana gibi kucağın var kısmını mı, seni tanımayanlar var da kamera çekiminin girmesini mi, trollech üyelerinin merhaba gurbet merhaba kısmında ağacın çevresinde kollarını havaya açarak gurbeti karşılamalarını mı, gitarlarını koyunlarına alıp ağacın çevresinde uzanmalarını mı, dağda kırda bayırda saz çalmalarını mı, seke seke çaydan geçmelerini mi... o kadar gülmüşüm ki rifflerin saza denk getirildiği kısımda elemanların vokal yaptığını bugün fark ettim ki üç milyar defa falan izlemişimdir. buna rağmen de hala kahkaha olmasa da kocaman bir sırıtma yapışır yüzüme. gelmiş geçmiş en komik videolardandır, buraya yazıyorum bak. arada bir izlemek lazım.
 (08.06.2011 15:26)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder