20 Aralık 2011 Salı

Yolun yarısı

 insanlarda gerçek bir öncesi ve sonrası sendromu yaratıyormuş. bugün bunu gördüm.

......kedilere mama verebilir misin bık bık bık şöyle böyle zık zık
- bugün benim için önemli bir gün aslında
+ ne gibi bir önemi var ki?
- bugün yolun diğer yarısına geçtim
+ nasıl yani? ne yolu? (karşıdan karşıya mı geçti ki lem?) (aklıma hastane nihayet doçentliğini verdi gibi şeyler geçiyor, artık kadrolu doçentim diyecek falan sanıyorum ayrıca uzmanlığında bile okutman maaşı ve koşulları ile senelerce eşşek gibi çalışmış ama neyse konu bu değil)
- yolun yarısı işte bugün diğer yarısına geçiyorum...
+ ha ne? aha! eneee! (her süper yakın arkadaşım gibi akrep olduğu hatırlanır) doğumgünün kutlu olsun!
- sağol sağol, işte yarından itibaren ikinci yarıya başlıyorum
+ hadi bakalım
- bu yarıda ilk yarıdaki beğendiklerimi alacağım, beğenmediklerimi almayacağım...
+ (tabii 35 de olsa bu karara varması güzel bişi) ahah öyle yap elbette, geç bile kalmışsın :)

yolun yarısı yolun yarısı deyip durdu hatun yahu.

(14.11.2011 18:14)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder