18 Aralık 2011 Pazar

Kendi hakkımda ne demişim?

Geçen yıllara baktığımda kendi kendime neler yazmışım, bu eski entry'lerin kişisel bir dökümü. Demirdöküm.

 + son hızla giden trenin çalar saatiyle çarpıştığı yazar. (10.11.2009 23:10)


+ bir Freddie Mercury ve Queen aşığı. (24.11.2009 02:55)

+ dolduruşa gelmeyen, dolmuşa binmeyen biri. (12.12.2009 18:06)

paramparça ettiğim hayatımda paramparça ettiğim kendim. ( 29.12.2009 04:34) (4 adet 2009'da)

gidişi lanetli olmuştu ama dönüşü muhteşem oldu, hem yazar hem dj oldu, ya yaa. (04.01.2010 17:05)

çok uzun süredir "iyiyim" leri sadece bir yalandan ibaret. meğer o da herkes gibiymiş. (13.01.2010 07:52)

bir susuyorsa bir yırtıcı çığlık, katlanamadığı acıdan. ( 27.01.2010 17:04)

karşı gecedeymiş meğer...

kozalak yaktım ben de
sessizlikte -
ömrümün kozalaklarını
küllerine sıvanmış
baştan başa dolaşıp
ağrıyan ormanı.

yağmur dindi sevgilim bak dinle
her şey dindi, acıysa dinmemiş halde.*'79 Ankara

ipekten bir gecedir kayar gider
elimizden, siste yıldızlar yanar
tutuşturur yüreğimizin çırasını

gecede birer karşı gecedir onlar
içimizdeki
ve dışımızdaki
tüm gecelerin.             karşı gece

yıkık manastırın orda,
kalbim ki, o da. anış, Behçet Aysan    (30.01.2010 03:30)


+ kendisini seven ve sevdiğini iddia eden herkese Kurt Cobain'den gelsin:

"i rather people hate me for who i am, than love me for who i am not!"

veya

ben o adam değilim bebeğim...   (02.02.2010 01:38)  

dün ilk yayında adını soranlara da "adım murtaza,"(ki değil) demiş yazar, ikinci yayındayım ve en azından ilk yayındaki gibi ne söylediğimi bilmeden konuşmadım ahahahha, acemi dj, elbette bir yere bakarken söyleyeceği şeyi değil de baktığı şeyi anons sırasında söyleyip maymun da oluyor arada. 

aslında soğukkanlı biridir, tanırım, cidden.

bir de Latimer ıslah etsin bunu.    (03.02.2010 14:23)

kedi diyorlar bana, desinler değişemem, desinler değişemem...  (04.02.2010 23:07)

Sırada en sevdiğim şiirlerden birisi, Küçük İskender'in Erotika kitabından, ağladım...

bir kıpırtı. bir kıpırtı olsun değilsin içimde...

karanlığın not defterinden yazıyorum bu şiiri, sakın ola içimdeki acıya denk gelme.

ağladım. ölmek, yenilmek istemiyorum
yemin billah olsun, kaç bapsa öderim...

..........

ağladım. sömürülmek ve dönmek istemiyorum
yemin billah olsun, kaç sureyse öderim..

.........

ağladım. bitirilmek ve gitmek istemiyorum
yemin billah olsun, kaç on emirse öderim..

saza geldik, tel vurduk mızrap kılıp sancıyı
bir sözlükte bir sözcükte kocamak da neydi
koskocamandı amansız korkumuz
ay eğdi kirpiklerini, sükunetimize deydi
idamlarla kesildi bu ilahi yolculuğumuz..
şimdi ben ilerliyorum buralarda
sebepli tebessümle yalnızca başıma
bir yanıma seni alıyorum da soyut sirtaki
şaibeli insanları bir yanıma!

(08.02.2010 01:09)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder