30 Aralık 2011 Cuma

Sağlık köşesi: Göz

Gözlerimiz hepimiz için çok değerlidir, değil mi? Mikrop kapsın, arpacık çıksın, o olsun bu olsun istemeyiz. İşte bir gözümün yarı kapanmış olduğu bir gün göz doktoru koltuğunda doktorum bana göz konusunda hayatımın öğüdünü verdi. Hayatımın diyorum çünkü Mayıs 2010'dan beri bende ne bir arpacık, ne bir sorun...


Peki neydi bu öğüt? Haftada bir kez banyoda gözlerimi bebe şampuanı ile yıkamam. Neden bebe şampuanı? Gözleri yakmasın diye. Ben ne yaptım? Canım gözlerim diye gittim alerjik bünyelere uygun bir şampuan olduğu iddia edilen ve eczacımın önerisi olan Organicare aldım, Organicare yabancı isimli yerli bir marka.


Sonra ne oldu?


 alerjik bünyeler için üretilmiş bir bebe şampuanı. yalnız benim bildiğim bebe şampuanı göz yakmaz, değil mi? bu şampuanı, daha doğrusu herhangi bir bebe şampuanını göz doktorum özellikle gözlerimi temizlemem için önerdi, yoksa yaşım 3 falan değil. ama yaşım kaç olursa olsun bu şampuan gözümü inceden bir yakıyor be can. o sabilerin gözlerine kim bilir ne yapar... 


(04.07.2010 14:19)




Bu oldu. Almışım o kadar para verip, gözlerim yana yana kullandım. Sonra geçenlerde bitti. Yeni bir bebe şampuanı ararken gözüme Komili Bebe Şampuanı takıldı, yeşil ambalajlı, zeytinyağlı, zeytinyağını nerede görsem cazip gelir, bu şampuanı seçtim. İyi ki de seçmişim! Dün ilk defa denedim ve gözlerim yanmadı! Benimkiler yanmadıysa kimseninki yanmaz. 


Bu acayip işe yarayan önerisi için doktorum Maryo Cenk Kohen'e teşekkürü bir borç bilirim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder